Digital Touch Points en Customer Journey
De consument kiest in het huidige digitale tijdperk haar eigen gewenste contactkanalen. De kwaliteit van deze digitale touch points en de positieve ervaringen hierbij in de customer journey zijn bepalend voor de merkbeleving. Vertaald naar een sterke merkloyaliteit en herhalingsaankopen.
Juist het uitstralen van een positive beleving in de touchpoints maken het verschil in succes of failure. Positive Branding ontwikkelt heldere interfaces vanuit onderscheidend front end design. We creëren echte menselijke beleving rondom deze contactmomenten; altijd denkend vanuit het verwachtingspatroon bij de eindgebruiker. Wij maken uw merken hiermee persoonlijker, beter én we zorgen ervoor dat uw merk de tijdsgeest van “nu” uitademt.
Digitale touchpoints maken het verschil
We ontwikkelen digitale oplossingen die informeren, inspireren en relevante relaties creëren tussen merk en klant. Zo worden klanten volgers en volgers worden klant. Voor merkmanagers is het een uitdaging om de consument op de juiste manier en het juiste moment. Excellente customer journeys bij alle touchpoints en devices.
Positive Branding helpt u graag met de inrichting van een optimale customer journey. het resultaat? Optimale consumentenbeleving die zich vertaalt naar omzetgroei en versterkte klantloyaliteit.
Een krachtige retail klantbeleving
Inspiratie vanuit de ‘endless aisle’, ofwel het oneindige winkelschap.
Retailers willen het “nee-verkopen” in de winkel voorgoed voorkomen door slim gebruik te maken van de web-voorraad. Bij retailers in de VS en UK zie je winkelmedewerkers lopen rond met een tablet met een barcodescanner. Wanneer een kledingstuk in de winkel is uitverkocht, kan er meteen in de winkel een bestelling via de tablet worden geplaatst.
De klant betaalt gewoon aan de kassa, krijgt een bevestiging via e-mail en het product is de volgende dag thuisbezorgd of ligt klaar om afgehaald te worden. Vanuit een optimale klantbeleving kan nu een klantrelatie voor lange termijn ontwikkeld worden.