Workshop Social Media / Thoughtleadership/ Content Marketing

Wordt een thought leader met content marketing en social media

Investeren in contentmarketing loont. Je ziet het bij de merken en bedrijven die inzetten op content marketing en consequent aandacht besteden aan de productie van content en de promotie ervan. Zij treden in contact met hun community en vallen op binnen hun vakgebied. Kijk naar Red Bull of DeliXL met hun Foodreporter. Zij worden gezien als expert of autoriteit op hun vakgebied, oftewel thought leader. Wanneer je ook thought leader wilt worden binnen je eigen vakgebied, zorg dan dat je content uniek is, waardevol en toepasbaar is voor je lezers.

Goede content marketing zorgt voor engagement op social media

Eigenlijk is het gebruik van social media al contentmarketing. Ook al heb je maar 140 tekens, je wilt van waarde zijn voor je volgers. Hoe kun je helpen? Wat is interessant? Die vragen stel je jezelf als het goed is. Daarnaast zijn sociale media dé manier om de content die je hebt gemaakt te promoten. Andersom geeft content je ook de mogelijkheid om het gesprek aan te gaan op sociale media.

Contentmarketing is dus eigenlijk niets nieuws onder de zon. Door de updates in Google en het steeds groter wordende aanbod van content wordt de inhoud en relevantie ervan wel steeds belangrijker. En dat zal de komende jaren alleen maar toenemen.

Wat steekt u op in deze Workshop?

Inkijk in de strategie hoe uw bedrijf thought leader in de branche wordt. In een middag ziet u direct de kansen voor uw organisatie. Deze belofte maken wij waar.

Voor wie is deze Workshop bestemd?

Geschikt voor

  • Communicatiemanagers
  • Social Media managers
  • Content marketing managers
  • Bedrijfsjournalisten