Marcel Olislagers

Iedere dag is het weer een uitdaging om organisaties succesvoller te maken vanuit een innovatieve communicatiestrategie. Ik ondersteun bedrijven in het versterken van Merkstrategie, Online Reputatie, Digital Public Relation en Social Media.

Graag werk ik in een omgeving waar “Communicatie, Innovatie en Technologie” samenkomen.  Ik begeleid bedrijven in vraagstukken rondom het verwerven van nieuwe concurrentiekracht vanuit digitale innovatie en merk communicatie.

Juist in dit tijdperk is het een noodzaak om voortdurend te innoveren voor het creëren van nieuwe inkomstenbronnen, concurrentievoordeel te ontdekken en zakelijke groei te bewerkstelligen.

In deze innovatietrajecten verken ik graag voor opdrachtgevers resultaatgerichte communicatie- en merkstrategieën. Vanuit een mix van gedurfde verbeelding en gedisciplineerd pragmatisme.

Arthur van Cadsand

Arthur is de oprichter van marketing & branding bureau Demogracy. Het doel van Demogracy is het laten groeien van ondernemingen en organisaties door middel van innovatie en digitale transformatie. Dit doen wij door middel van de zogenoemde ‘design thinking’ methodiek. Design thinking stelt de mens centraal.

Het begint met het werkelijk inleven in (het probleem van) de klant en begrip krijgen voor de behoeften en motivaties van de mensen die betrokken zijn bij de gehele keten van medewerkers, klanten en toeleveranciers. Design thinking gaat ervan uit dat je het verschil kunt maken! Dat betekent met een doordacht proces naar nieuwe, relevante oplossingen toewerken die een positieve impact hebben op organisaties, producten of diensten.

Demogracy vertaalt dit naar tastbare resultaten zoals een uitgekiende marketing propositie en corporate identity, een doordacht merkverhaal en onderscheidende websites