Interview Social Media en Brand Influencers
Bloggers zijn uit: zo betrek jij ‘influencers’ bij je marketing
“Bloggen is dood.” dat zegt Jolique Moller, oprichter van een van de grootste blogplatforms ilovefashionbloggers.com. Ja, je leest het goed. Jolique, een vrouw die zielsveel van bloggen, of eigenlijk bloggers, houdt en haar boterham er ook nog eens mee verdient, zegt dat haar eigen branche dood is. Ik schrok even. Ik had ‘bloggen is dood’ wel vaker gehoord, maar ik nam het eerder nooit serieus. Toch zette het mij nu aan het denken.
Bloggen is volgens Jolique dood, omdat het niet meer het enige is wat een blogger doet. Als blogger ben je tegenwoordig influencer. Het draait niet meer om je blog(s). Hoeveel views je daar hebt? Niet belangrijk. Of ja, niet zó belangrijk als bijvoorbeeld het aantal volgers op Instagram. Het draait om je sociale bereik, je sociale invloed. Influencer dus.
Lees hier het interview: https://www.frankwatching.com/archive/2015/09/23/bloggers-zo-betrek-influencers-marketing/
Auteur: Jolique Moller
Bron: Frakwatching
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!