Meer aandacht voor PR en Reputatiemanagement in de boardroom

Technologische ontwikkelingen en het grensoverschrijdend verkeer bieden kansen voor economische groei en innovatie maar het levert ook nieuwe inzichten op voor PR en Reputatie.

We zien op dit moment duidelijk de machtstoename van nieuwe innovatiegiganten die de wereld echt veranderen. Bedrijven als Facebook, Google, Amazon, Uber, Snapchat zetten in op totale andere inzet van strategische modellen voor sales- en marketing. Maar vooral hun totaal andere kijk op Public Relations en Reputatie in de globale economie zonder digitale landsgrenzen is interessant.

Deze bedrijven zetten volledig in op customer journey met het creëren van een optimale klantervaring vanuit de kracht van digitale netwerken. Ze hanteren compleet andere spelregels vanuit instrumenten als social listening, digital storytelling en real-time customer marketing. Alles draait bij hen om het opbouwen zorgvuldige opgebouwde reputatie vanuit een professionele PR-machine.

Lees de volledige blog

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *