Over Positive Branding
In het huidige vluchtige digitale tijdperk is het onze drijfveer om de merkbeleving van uw producten/diensten nieuwe gerichte energie te geven. Energie die zich vertaald naar hogere omzet en een sterkere klantenportfolio. Vaak wordt geroepen; “consumenten zijn niet meer loyaal”. We denken echter anders. Consumenten zijn juist nu loyaler dan ooit. Maar dan wel naar merken met een menselijke sympathieke DNA en een sterke maatschappelijke relevantie. Merken die juist een positive menselijke benadering in hun communicatie centraal stellen.
Veel nieuwe merken die nu ontstaan in het huidige disruptive tijdperk zijn succesvol omdat zij echt anticiperen op de wensen van kritische consumenten. Vanuit een merkvisie gericht op het onderscheidende digitale interfaces en persoonlijke digitale service concepten.
We willen u graag ondersteunen in het vitaliseren van uw merk. Van nieuwe huisstijl tot merkcampagnes tot website. Vanuit een open partnership. Flexibel, open en inzichtelijk. Geen overhead en andere dure posten. Bij ons kiest u voor een uitgesproken persoonlijke mensgerichte benadering. Een samenwerking vanuit gedeeld enthousiasme.
Wilt u dat ook? Dan moeten we nodig eens kennismaken.
MARCEL OLISLAGERS
De rode draad van Marcel zijn werkzaamheden liggen op het snijvlak van communicatie, innovatie en webbased technologie. Vanuit zijn communicatie achtergrond is hij professioneel erg verweven met Digital Branding, Online Reputatie, Public Relations, Personal Branding en Social Media.
Lees meer over Marcel op ons team
ARTHUR VAN CADSAND
Arthur is de oprichter van marketing & branding bureau Demogracy. Het doel van Demogracy is het laten groeien van ondernemingen en organisaties door middel van innovatie en digitale transformatie. Dit doen wij door middel van de zogenoemde ‘design thinking’ methodiek.
Lees meer over Arthur op ons team